... raamatukogu on vaja ...

“Pühendus raamatukogudele”

Nii sageli, kui astun sisse raamatu(te) kogusse,

mu süda tunneb, et see nimi vääriks pisut parandust;
on iga raamat aare ju… kõik riiulid täis varandust -
kus koos nii palju hinnalist, on aardekogu see.

Kui kätte võtan raamatu, soe võbin soontest läbi käib,

ma tunnen veretukses teise hingelinnu puudutust
ning ise hetkel muutudes ma muuski tajun muudatust -
maailm mu ümber soojeneb ja veidi valgem näib.

sel minutil nii võõras tundub sõna: paberkandja…

On raamat mulle pühadus; hea jagaja, tark andja -
me haridus on hakatuse saanud A-st ja B-st.
On kirjapanemisevõime Taevaisa and ja
iga raamat seega Looja ande kandja
et Tõe ja Õigusega valgustada inimest.

Ilmunud Virve Osila luulekogus “Pühendused II” (2002)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar