Vanemad Vigala elanikud mäletavad Võrk, Juhanit - tema tütre luuletus, mis on aktuaalne praegu....


 · 
Kriminaalne lugu – kommide rööv.
Kes sõi ära minu karantiiniaja maitsvad kommid?
On siis selleks minu kass või naabrid sommid?
Aga kus ta üldse minu sala peidukoha peale tuli?
Ah, küll ma üles leian selle vana varganäo ja suli.
Nõuan temalt sisse seitse pakki komme „Tiina“,
karistuseks peab ta tooma ka veel pudel viina.
Viinaga ma pühin üle enne söömist kommipaki,
lisaks laua, raadio ja ka vana elatunud armsa maki.
Esmalt tuleb leida asitõendid, sooritada salamisi luure,
säilitada rahu, ei kapriise ega mingeid naiselikke tuure.
Avan prügikasti kaane, näen kommipabereid, oh õudu,
teisalt annab see mul uurimiseks indu kui ka jõudu.
Röövel asuma peab meie oma turvalises kodus,
miks muidu kommipabereid on prügikastis rodus.
Korraga ma märkan ühte väga imelikku veidrat kuju,
see on röövel, kellel nimeks: Minu Öine Kommi Tuju.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar