Kevad! Head rahvusvahelist luulepäeva! 21. märts on luule lugemist, kirjutamist ja avaldamist tähistav päev 1999. aastast.

 https://lugemissoovitus.wordpress.com/2023/03/15/viimase-viie-aasta-parimad-luulekogud/?fbclid=IwAR2Vq5lJa45Ws8g0rv0yJloDBWbtZbXU0qZUixCgvOMWbLYg11YhaNH4VIU

Minu Eestimaa maastikud - mitmetahused;
vihmahallised, lumevahused;
viljapõllused, ööbikusalused,
kivilinnased, metsatalused.
Minu Eestimaa maastikud – käokukukajased;
mülkasoolaukased, kõrgrabarajased;
meresed, ojased, jõesed ja järvesed;
küll uduhämused, küll vikervärvised.
Minu Eestimaa maastikud - äikesetormised;
mälestusmärgised, kirikutornised;
kruusaaugused, kalmuaiased;
siin pühahiiesed, sääl lageraiesed.
Minu Eestimaa maastikud – paesed ja rohused;
okaspuuvaigused, kõivupuutohused;
päikesesärased, kuused ja tähesed;
muredepaljused, rõõmudevähesed.
Minu Eestimaa maastikud – kaunid ja kõlased;
selle kõige ees oleme loodusevõlased;
tihti poolemeelesed, segakeelesed,
tühitähised lühiteelised.
Täna kutsume ligi kaimud ja eellased;
hoiame ühte kõik emakeelesed,
et hingemaastikud oleksid pühased,
metsa- ja mere- ja tunnetemühased.
Virve Osila

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar