Palju õnne Heiki Vilep 60.a.

Eesti Lastekirjanduse Keskus » Heiki VilepKapiukse kollid. E-raamat. – Heiki VilepEesti Lastekirjanduse Keskus » Heiki Vilep
Täna peab 60 aasta juubelit kirjanik ja muusik Heiki Vilep.
tahaksin olla ma päike
üle siis kuldaksin maa
praegu ma olen veel väike
praegu ma lihtsalt ei saa
tahaksin olla ma päike
sulataks südamest jää
olgugi et olen väike
särada siiski on hää
tahaksin olla ma vesi
voolaksin voolaksin siis
vuliseks tasakesi
heliseks kõrvus kui viis
tahaksin olla ma vesi
oja või meri või tiik
paha kõik tasakesi
minema uhuksin siit
tahaksin tuuleiil olla
puhuda orus ja mäel
puhuda uksed kõik valla
valla mis muidu ei läe
tahaksin tuuleiil olla
sasida riideid ja päid
puhuda lõkkele rõõme
sütena veel hõõguvaid
tahaksin olla ma päike
tuuleiil vesi ja veel
tahan et oleks mul ikka
lusti ja rõõmu täis meel
särada silmis ja süles
tuisata voolata veel
tahan et oleksin väike
maailm sel lõputul teel
Heiki Vilep „Tahaksin olla“, 2005
Heiki Vilep - Wikiwand

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar